måndag 21 januari 2013

L'ORÉAL Pastel Soft Peach, toningsbalsam

Hejsan, hoppas att alla har haft en bra jul och en bra start på det nya året!

Förra veckan skulle jag ta hand om rötterna och valde en starkare blondering än vanligt. Resultatet blev KATASTROFALT!

Notera min missnöjda och uppgivna min.

Testade silverschampo men INGET hände trots att jag hade schampot i en timme. Kom då ihåg att jag köpt ett toningsbalsam från Loreal och att håret inte kunde bli värre än det gula så jag testade.

Notera min galna min.
Som ni kan se så blev det gula lite bättre. Toningen blev tyvärr väldigt fläckig då endast de ljusaste partierna tog åt sig färgen. Jag försökte lägga toningen jämnt över håret men nja, resultatet blev inte superbra. För att detta skall bli snyggt så måste hela håret vara väldigt ljust.

Frågan jag ställer er, vad ser bäst ut, gult eller fläckigt rosa?

Toningen går ut efter tre tvättar och kostar kring hundralappen. Kul att ha testat iaf!

Bilden är tagen från Nelly.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar